RADIO ANIME!

Ajin

Ajin
Podoba si臋? Daj ocen臋!

Ajin to wed艂ug plotek kosmici, a tak naprawd臋 cz艂ekopodobne, rzekomo nie艣miertelne istoty. Min臋艂o 17 lat od odkrycia pierwszych przedstawicieli tego gatunku w Afryce. Sta艂o si臋 to jednym z najwa偶niejszych odkry膰 ludzko艣ci. Panika, kt贸r膮 wywo艂a艂o, powoli ju偶 przygasa, kiedy Nagai Kei, m艂ody i ambitny prymus, zostaje potr膮cony przez samoch贸d. Nie umiera jednak, jak sko艅czy艂by normalny cz艂owiek, a odradza si臋, siej膮c zam臋t w艣r贸d gapi贸w – staje si臋 jednym z Ajin.

 

 

Miejsce: 
Inne: 
Postaci: 
Rating: 
Widownia: 
Rok wydania: 
2016
Czas trwania: 
13脳24 min
Sklep E-NEKO.PL ANIME I MANGA!
Komentowanie dost臋pne wy艂膮cznie dla zalogowanych os贸b.

Komentarze (46)

0 0

Ciekawa fabu艂a i mam zamiar to obejrze膰 chod藕 jedno co mi przeszkadza to to, 偶e anime jest zrobione komputerowo, a takich nie lubi臋 najbardziej, ale chyba si臋 przelamie i obejrz臋.

0 0

Wybitny pomys艂, 艣wietne wykonanie, ta kreska tylko troch臋 mi przeszkadza艂a ale po 4 odc si臋 przyzwyczai艂am. Obejrza艂am w nieca艂y dzie艅, co do g艂贸wnego bohatera spodoba艂 mi si臋 jego charakter, lubi臋 takie postacie. Osobi艣cie bardzo polecam, moja ocena to 9/10

0 0

艢wietne anime i genijalna fabu艂a, ale kreska do bani jak by komputerowo zosta艂o to zrobione, ale po 4 odcinkach idzie si臋 przyzwyczai膰 i mi to w niczym nie przypomina Tokyo Gohul tak jak niekt贸rzy po ni偶ej pisz膮. Na pocz膮tku zastanawia艂em si臋 czy warto to w og贸le ogl膮da膰 i w艂膮czaj膮c tylko pierwszy odcinek by zobaczy膰 co to w og贸le jest sko艅czy艂em ca艂y sezon w 1 dzie艅 XD 9/10

0 0

8/10-No no nie spodziewa艂em si臋 偶e to b臋dzie a偶 takie dobre, lec臋 ogl膮da膰 2sezon(w najbli偶szym czasie).

0 0

Pami膮tkowy komentarz 鈼 鈼 鈼 鈼 鈼 anime do艣膰 dobre ale niezbyt podoba艂a mi si臋 kreska oczywi艣cie po kilku odcinkach da si臋 przyzwyczai膰 dlatego daje 8/10

0 0

G艂贸wnie zno艣na, momentami fajna, seria skierowana do dojrzewaj膮cych nastolatk贸w z ich 'g艂臋biami prze偶y膰, dylematami, problemami" kt贸re dla ka偶dego pokolenia wydaj膮 si臋 jedyne oryginalne i g艂臋bokie. Ale s膮 takie same. Na szcz臋艣cie nie jest tego za du偶o. Koncepcja dosy膰 fajna, chocia偶 niezbyt rozwini臋ta. Og贸lnie da si臋 obejrze膰, szczeg贸lnie gdy ju偶 rzygasz fan serwisami, pseudo mroczno艣ci膮, trzaskaniem przy oklaskach super mocami itd. Czasami przynudza lub skaluje problem tam gdzie jest niewielki, mimo to spokojnie mo偶na obejrze膰 a par臋 scen, uj臋膰, pomys艂贸w jest naprawd臋 ciekawa i warto dla nich przem臋czy膰 si臋 przez mniej interesuj膮ce fragmenty.

2 0

Mo偶e to tylko moje zdanie ale tylko jak zobaczy艂em to anime grafika mnie irytowa艂a ja rozumiem jaki艣 postep itp ale kurde to juz nie przypomina typowego anime tylko jakas zrypana animacje komputerow膮 jak jaka艣 bajka od Disneya i mia艂em wra偶enie ze sie zacinaj膮 .. Nie lubje takiej kreski wole ta kt贸ra wygl膮da jak narysowana a nie wygenerowana przez pc

Super! Polecam :)

0 0

No to czas na 2 sezon, ten pierwszy to 8/10, mo偶na obejrze膰

0 0

pomys艂 naprawd臋 fajny temat anime te偶 fajny tylko postawa g艂贸wnego bohatera wzgl臋dem reszty jako艣 mnie odrzuca艂a i by艂em sk艂onny porzuci膰 t膮 serie no ale c贸偶 dorwa艂em do ko艅ca...

MEGA!

0 0

Obydwa sezony 艣wietne, nawet bohater co rzadko si臋 zdarza jest interesuj膮cy od pocz膮tku, a z biegiem czasu robi si臋 coraz lepiej.

Na pocz膮tku by艂o mi trudno si臋 przyzwyczai膰 do grafiki ale po paru odcinkach uzna艂am 偶e jest to 艣wietnym uzupe艂nieniem anime, fabula od pocz膮tku mnie wci膮gn臋艂a. Chocia偶 nie do ko艅ca mog艂am si臋 przekona膰 do bohatera ...

Wci膮gaj膮ca seria, czekam na dalszy ci膮g.

1 0

Eh omija艂em ten tytu艂 szerokim 艂ukiem ale jednak si臋 do niego prze艂ama艂em i okaza艂o si臋 naprawd臋 fajne, polecam wszystkim :) to teraz drugi sezon :D

Podoba艂 mi si臋 g艂贸wny bohater. Nie by艂 ciapaty, a ogarni臋ty i taki troch臋 mroczny (?) Anime bardzo mi si臋 podoba艂o, a do animacji mo偶na by艂o si臋 przyzwyczai膰 po kilku odcinkach. Nawet pasowa艂a do tej 艣wietnej fabu艂y.

0 0

Strasznie spodoba艂a mi si臋 muzyka, kt贸ra leci podczas powt贸rzenia poprzednich odcink贸w i zapowiedzi kolejnych. Kto艣 mo偶e wie w jaki spos贸b mog臋 j膮 znale藕膰?

1 0

Zajebiste anime. Podobne do Tokyo Ghoul i Kiseijuu: Sei no Kakuritsu ze wzgl臋du na to i偶 g艂贸wny bohater to ch艂opak, kt贸ry... no w艂asnie co艣 z nim jest nie tak i podejmuje walk臋. Do animacji da艂o sie przyzwyczai膰, opening i ending 艣wietny, ca艂y soudtrack mi sie podoba艂. Anime na wysokim poziomie fabularnym. Pozosta艂o mi czeka膰 na drugi sezon. Dzieki za prace przy odcinkach.

艢wietna fabu艂a, z animacj膮 troszczk臋 gorzej, ale prze偶yje ;3

1 0

Jak dla mnie genialne ^^ Nic tylko czeka膰 na 2 sezon :)

艢wietne,teraz tylko 2 sezon musi wyj艣膰 :D

Zobaczy艂am o tym w gazetce i od razu si臋 zainteresowa艂am i uwa偶am, 偶e to jest 艣wietne

Nice!

0 0

Jak na m贸j gust to nie ma si臋 czym zachwyca膰, jest 艣rednie, no i oczywi艣cie ta grafika ... dosy膰 dziwnie si臋 to ogl膮da, ale ujdzie, jak dla mnie 6/10, jeszcze zobaczymy jak si臋 sko艅czy. Aha no i troch臋 w plecy z odcinkami jeste艣cie, ju偶 wysz艂o 12.

@Zivux

Zdaje sobie sprawe z tego, 偶e jeste艣my w place i zrobi臋 co mog臋, 偶eby jak najszybciej uzupe艂ni膰 te braki :) Musia艂em za艂atwi膰 par臋 spraw w codziennym 偶yciu i st膮d zaleg艂o艣ci w t艂umaczeniu.

0 0

Nie by艂o jeszcze odcinka bez dobrej akcji. To je za**biste!!!

0 0

Qrcze dobre anime czekam na nast odcinki

0 0

Nie pytaj si臋 tylko ogl膮daj bo warto:3

Z tego co czytam w komentarzach to praktycznie wszystkich zachwyca to anime.. Ale mo偶e kto艣 mi wyt艂umacz czy w og贸le warto si臋 za nie bra膰?

Mo偶e konkurowa膰 z Tokyo Ghoul ^_^

0 1
@NightCheaterPL

Ka偶de anime jest lepsze od TG.

0 0

ej bo teraz jest anime o chlopaku ktory caly czas cofa sie w czasie i nie wiem jak sie nazywa , zna oze ktos?

0 0
@Karchan

Re zero?

@Karchan

Nie wiem czy o to chodzi, ale mo偶liwe, 偶e m贸wisz o Boku Dake ga Inai Machi. :3

Ogl膮dam na bie偶膮co lecz dopiero teraz stwierdzi艂em 偶e za艂o偶enie konta to b臋dzie dobra my艣l. Zapowiada si臋 naprawd臋 dobra seria. Dobry scenariusz ^-^

0 0

Pierwszy raz ogl膮dam co艣 robione ca艂kowicie w CGI i stwierdzam, 偶e albo ju偶 jestem za stara, albo po prostu ta technika jeszcze nie zosta艂a dopracowana. Denerwuje mnie to, poniewa偶 postacie maj膮 dziwn膮 mimik臋 twarzy, a wszystko wygl膮da jakby to by艂a gra, a nie anime.

0 0

Po 1 odcinku stwierdzam 偶e zapowiada si臋 dobra produkcja o do艣膰 intryguj膮cej fabule.Wed艂ug mnie CGI mo偶e by膰 w tej produkcji u偶yteczna nie wspomn臋 o tym 偶e ci kt贸rzy ogl膮dali ju偶 chocia偶by Sidonia no Kishi nie powinni mie膰 z ni膮 problem贸w bo studio jest to samo.Jak dla mnie zapowiada si臋 hit sezonu no ale to tylko moje skromne zdanie :P

0 0

oprucz animacji anime jest naprawde dobre ;D

Nomads95 Mo偶e jestem 艣lepy, ale do kogo to by艂o?

Manga jest 艣wietna :) troch臋 mi przeszkadza CGI w tej serii, ale prze偶yje :P

Ze wst臋pnych info wynika 偶e dost臋pne wersje eng mog膮 by膰 kilka miesi臋cy po premierze. Wi臋c i odcinki mog膮 by膰 dopiero wtedy.

0 0

Zapowiada si臋 艣wietna seria

W膮tpi臋, ale jak zobaczy艂em "Gatunek: Horror" to od razu wszed艂em. Jedyny gatunek kt贸rym nie gardz臋, niezale偶nie od anime, chyba 偶e totalny shit..

0 0
@DiablosWrath12

Naucz si臋 szacunku do ludzi ( bo z twojego komentarza wynika 偶e Ci臋 nie nauczono ).

0 0

Chyba cos podobnego do tokyo ghoul.

1 0
@Osuushi

Strasznie s艂abe... nwm jak mo偶na to por贸wnywa膰 do Tokyo Ghoula Oczywi艣cie to jest tylko moje zdanie

Wyst膮pi艂 b艂膮d spr贸buj ponownie p贸藕niej.

Tylko zalogowani u偶ytkownicy mog膮 ocenia膰 komentarze.

Tylko zalogowani u偶ytkownicy mog膮 ocenia膰 anime.

Tylko zalogowani u偶ytkownicy mog膮 doda膰 anime do ulubionych.

Komentarz mo偶e by膰 edytowany tylko jeden raz.

Czy na pewno chcesz usun膮膰 komentarz?

Witaj na naszej stronie

Bez reklam ta strona nie mo偶e istnie膰. Adblock utrudnia wy艣wietlanie si臋 player贸w. Prosz臋 wy艂膮cz adblocka, u-blocka i jego podobne, a my b臋dziemy si臋 jeszcze bardziej przyk艂ada膰 do naszej pracy by odcinki by艂y szybciej i wi臋cej.聽 To chyba uczciwy uk艂ad?

Wyjd藕