Ao no Kanata no Four Rhythm

Akcja dzieje się w południowej Japonii na archipelagu czterech wysp. Dzięki stworzeniu anty-grawitacyjnych butów ludzie uzyskali możliwość latania. Tak powstał sport wyścigowy nazwany "Latający Cyrk". Główny bohater, niegdyś niepokonany, wycofał się z wyścigów po druzgocącej porażce. Pewnego dnia spotyka młodą dziewczynę, Harukę Kurashinę. Uczy ją używać latających butów, co doprowadza do powrotu dawnej pasji – postanawia ponownie wziąć udział w "Latającym Cyrku".

 

 

Czas: 
Miejsce: 
Pierwowzór: 
Postaci: 
Rok wydania: 
2016
Czas trwania: 
12x 23min
Komentowanie dostępne wyłącznie dla zalogowanych osób.

Komentarze (18)

0 0

ok na początku było nudnie, ale na koniec było zajebiście i bardzo dobre i jeszcze polecam to 10/10

0 0

Anime dobre lecz ma swoje wady,chyba każdy liczył na to że Masaya coś pokaże , coś więcej niż w 11 odcinku , wielu miało nadzieje na to że pokaże swoją "potęge" , że sam wystartuje w FC i nic , chwile polatał i nic... Gdyby nie tamto to anime było by lepsze , ale i tak było dobre

1 0

powiem tak romansu tam nie bylo ani krzty caly czas liczylem na naszego protagoniste ze pokaze cos od siebie a tu tylko w przed ostatnim odcinku dopiero cos pokazal i to jeszcze w 30 sec a potem koniec zero i nic. Nie powiem ze ta seria byla zla bo kreska mi sie naprawde podobala i tylko dla niej nie porzucilem tej serii

0 0

Genialna seria polecam 10/10

0 0

Całkiem fajna seria co prawda początek taki sobie cała akcja powoli się rozkręca ale ostatnie 2 może 3 odcinki są naprawdę fajne :) Kto nie wymaga zbyt wiele będzie zadowolony :)

0 0

Silica dziękuje ci z całego serca, oby tak dalej ,naprawdę chcę obejrzeć te anime a wszędzie indziej jest po angielsku

0 0
@Hajus

Staram się jak najszybciej to przetłumaczyć, bo sam też chcę wiedzieć co będzie dalej

0 0

Po jakim czasie wyszedł 4odc te anime jest z Jesieni 2015 roku a mamy za niecałe 3tygodnie lato. Musicie te anime przetłumaczyć jak najszybciej bo jest bardzo zajebiste!

0 0
@Hajus

już skończyłem 5 odcinek, co tydzień powinny pojawiać się 2odc(jak dam rade)

Interesująco się zaczyna ;)

Bardzo fajne anime tylko szkoda że nie chcą tłumaczyć :(

Kiedy kolejny odc???

0 0
@Maja Joanna Olczak

2 grupy porzuciły tłumaczenie, więc póki co można się nie spodziewać za szybko odcinków. Przypominam, że my nie odpowiadamy za tłumaczenie tylko upload (chyba że pod playerem pisze Grupa: AO-subs) jak nie to pisać do tłumacza/grupy podanej pod playerami. Bo tu się nie pyta innych grup kiedy przetlumaczą coś.

0 0

Według mnie seria ciekawie się zapowiada, ale szkoda, że nikt nie tłumaczy.

0 0

Kiedy Kolejny Odcinek ;-; ?

Zajebiaszcze \(^ ^)/

0 0

Ciekawie się zapowiada ;d

0 0

Nie mogę się doczekać : )

Wystąpił błąd spróbuj ponownie później.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać komentarze.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać anime.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodać anime do ulubionych.

Komentarz może być edytowany tylko jeden raz.

Czy na pewno chcesz usunąć komentarz?