RADIO ANIME!

Fuuka 01 PL Full HD

Nast臋pny odcinek

INFORMACJA: Je艣li widzisz czarny ekran, brak playera. Wy艂膮cz programy blokuj膮ce odtwarzacze, min: adblock, ublock itp. - Dzi臋kujemy!

VIDFile Player
Openload Player
Vidlox Player
Openload Player
Fuuka 01 PL Full HD
Podoba si臋? Daj ocen臋!

Zg艂o艣 b艂膮d!


Tytu艂 serii anime: 
Numer odcinka: 
1
Autor napis贸w: 

Grupa:AO-subsT艂umaczenie:聽Rogal聽 Korekta: Sasna

Komentowanie dost臋pne wy艂膮cznie dla zalogowanych os贸b.

Komentarze (19)

1 0

OOOOOO OGL膭DN膭艁EM PIERW "FUUKE" P脫殴NIEJ "SUZUKE" I TERAZ ZOBACZY艁EM ZE SUZUKA I YAMATO STWORZYLI PI臉KN膭 C脫RKE FUUKE XD

Ta scena gdy Fuuka ;p wpada na g艂贸wnego bohatera jest wspania艂a, niez艂y cios :D c贸偶 za pom贸wienie,... jeszcze zabawnie by by艂o : ) jak by go przechodni skopali jak le偶y jak taka ropucha przejechana na asfalcie. Siostry ma fajniutkie szczeg贸lnie 偶e s膮 zabawne potrafi膮 dowali膰 niez艂ym tekstem :D to podnoszenie braciszka na duchu ;p wspania艂e. Bardzo przyjemnie si臋 ogl膮da pierwszy odcinek jest bardzo ciekawy : ) niez艂e anime polecam...

Prosze zr贸bcie upload na google dysk bo ci膮gle reklamy s膮 i mi nie mo偶e normalnie odpali膰

0 6

Och jaka szkoda 偶e od 8 odcinka Yuu bedzie z przyjaci贸艂k膮. a Fuuka sie obrazi i dopiero w 11 odicnku zacznie si臋 rozkrecaa膰 i bed膮 rezem z fukk膮.

0 0
@Haru艣

Wielkie dzi臋ki ;/ dopiero zaczynam ogl膮da膰

0 1
@Mateusz

luz mordeczko lubie komus niszczy膰 ogladanie anime spoilerami XDDD

Te anime nie mo偶e by膰 nudne XD

Czy tylko dla mnie to anime to szajs?

@YahikoNeko

Chyba tak dla mnie anime bombowe

艢miechowe troch臋 xD

Czyli jednak Yamato nie by艂 najszybszy...

Mange przeczyta艂em i jest 艣wietna ale kiedy ogl膮dam anime to jestem taki jaki艣 przybity chyba przez to co si臋 sta艂o z ...

2 0

艢wietne anime, szczerze polecam szczeg贸lnie dla zwrot贸w akcji i nieprzewidzianych zdarze艅.

1 0

Prezentuje sie ciekawie, mangi nie znam wiec nie mam odniesienia stety lub nie

Powodzenia w ogl膮daniu, id臋 czyta膰 mang臋. Poczekam a偶 Anime wyjdzie ca艂e :p.

2 0

Fajny pocz膮tek :)

0 0

Seria ma potencja艂 i materia艂 藕r贸d艂o jest bardzo dobrze prowadzony... jednak 12-艣cie odcink贸w to za ma艂o dla tej serii. Wi臋c je艣li anime sko艅czy si臋 na wydarzeniu nazwijmy je "T" to przez internet potoczy si臋 fala hejtu.

Szkoda, 偶e zmarnowali potencja艂 anime knima :(. Suzuka wysz艂a dobrze jako manga i anime. Oby tutaj r贸wnie偶 si臋 uda艂o.

1 0

Je偶eli tego nie spierdol* to ta seria naprawd臋 ma potencja艂 czekam z niecierpliwo艣ci膮 na kolejny odcinek:)

Nowe odcinki emitowane

Wyst膮pi艂 b艂膮d spr贸buj ponownie p贸藕niej.

Tylko zalogowani u偶ytkownicy mog膮 ocenia膰 komentarze.

Tylko zalogowani u偶ytkownicy mog膮 ocenia膰 anime.

Tylko zalogowani u偶ytkownicy mog膮 doda膰 anime do ulubionych.

Komentarz mo偶e by膰 edytowany tylko jeden raz.

Czy na pewno chcesz usun膮膰 komentarz?

Witaj na naszej stronie

Bez reklam ta strona nie mo偶e istnie膰. Adblock utrudnia wy艣wietlanie si臋 player贸w. Prosz臋 wy艂膮cz adblocka, u-blocka i jego podobne, a my b臋dziemy si臋 jeszcze bardziej przyk艂ada膰 do naszej pracy by odcinki by艂y szybciej i wi臋cej.聽 To chyba uczciwy uk艂ad?

Wyjd藕