Makura no Danshi 01 PL Full HD

Następny odcinek
VIDFile Player
Google Player
Tune Player

Wyświetleń: 385
Zgłoś błąd!

Tytuł serii anime: 
Numer odcinka: 
1
Autor napisów: 
 
Komentowanie dostępne wyłącznie dla zalogowanych osób.

Komentarze (6)

0 0

Starajcie sie żeby nie zostać rakami po obejrzeniu tego xD

0 0

Nie wierze...........xDDDDDDDDD Mam z tego taką beke!! xDDD PS:Bede miec co oglądac w walentynki xDDDDD Był straszny ;-;

0 0

Dobra... Ja się go definitywnie boję ;-; Ale bekę i tak z tego mam xDDD A co do openingu to 6/10 bo przez niego raka dostałam xD

0 0

Z lekka mnie to przeraża.. ;-; Ale nie moge ze śmiechu XDDD Chciałabym mu odp haah :D Nie no świetne XDDD

0 0

Eee... Czuję się dziwnie zniesmaczona, ale może dlatego, że ten koleś był wyjątkowo odpychający xD Ale mimo tego miałam z tego bekę :D

WTF?! Co to jest?! xDDDDDD Jak to oglądałam to normalnie się tarzałam ze śmiechu, to anime mnie rozwala xDDDDD Mogłam z nim gadać..... XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD TO MNIE MEGA MEGA MEGA ROZWALA!!!!! XD

Nowe odcinki emitowane

Wystąpił błąd spróbuj ponownie później.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać komentarze.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać anime.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodać anime do ulubionych.

Komentarz może być edytowany tylko jeden raz.

Czy na pewno chcesz usunąć komentarz?