Tokyo Ghoul 2

Tokyo Ghoul 2
5 (100%) 4 votes

Drugi sezon Tokyo Ghoul.

Pierwszy sezon: Tokyo Ghoul

 

Miejsce: 
Pierwowzór: 
Postaci: 
Rating: 
Widownia: 
Rok wydania: 
2015
Czas trwania: 
12x24 min
Sklep E-NEKO.PL ANIME I MANGA!
Komentowanie dostępne wyłącznie dla zalogowanych osób.

Komentarze (61)

0 0

Ten sezon oczywiście pokazuje "drugą stronę" Kanekiego, ale trzeba pamiętać, że JEST ON NIEZGODNY Z MANGĄ PRAWIE W 100% . Reżyser stwierdził, że zrobi po prostu bitewniaka. Zachęcam wszystkich do zapoznania się z mangą Tokyo Ghoula.

1 0

Anime petarda polecam każdemu :-) ;-o :-D

0 0

Omg kocham ten sezon o wiele bardziej mi się podobał od pierwszego

1 0

9/10 ----- To jest właśnie ,, Tokyo Ghoul '', którego chiałem od początku zobaczyć. Druga strona charakteru, która w końcu coś sobą reprezentuje. Wystarczyło go troszkę potorturować. No dobra nie trochę. Mam nadzieję, że ta ,, cipowata '' druga strona nie wróci. Fabuła, bohaterowie, akcja, wszystko to zachwyca. Raczej nie było postaci czy części fabuły, która by mi nie pasowała czy przeszkadzała. Ale tej rozmowy telefonicznej ,, Takumy '' i ,, Kousuke '' nie zapomne: ,, Halo, Takuma? Z tej strony dupek. '' Fantastyczna końcówka, z której jestem zadowolony. ,, Kaneki '' niosący ,, Hide '' na rękach. To było super i do tego ta muzyczka idealnie się wpasowała. Jestem ciekaw jak to się dalej potoczy. Bez obejrzenia trzeciego sezony się nie obejdzie. Polecam wszystkim. -----

1 0

10/10

0 0

Uwielbiam Tokyo Ghoul. Tyoko mam madziej, że Kaneki wróci do przyjaciół.

0 0

z tego co słyszałem miało to być niby gorsze od 1 sezonu, ale jakoś tego nie doznalem. jedyne co mnie ukuło to fabuła, z ghouli którzy porzerali ludzi zmienili sie w potworki które miały w sobie bronie.

0 0

Trochę słabiej od pierwszego sezonu, trzymać mangi też się nie trzyma ale może trzeci sezon podratuje :)

0 0

Uwielbiam tokyo ghoul ale dwie rzeczy mi sie w tym nie podobają.Pierwsza i chyba irytująca każdego kto to ogląda to przesadzona cenzura i to że trzeba specjalnie szukać na necie odcinków bez cenzury(jeśli w ogole sie znajdą) lub kupić bluray. Druga która mnie irytuje to to że w ogóle sezon nie jest zgodny z mangą(jak toś czytał mange to pewnie czuje to co jaXD)np w anime Kaneki dołączył do aogiri podczas gdy w mandze nic takiego nie miało miejsca, założył w mandze własną grupe składającą sie jeśli dobrze pamiętam z Hinami, Tsukiyamy,Banjou i jego kolegów w maskach,w mandze nie napadał na więzienie dla ghouli tolko szukał kryjówki doktora i przy okazji znalazł tam zamkniętą Rize a tą walke którą widzimy w anime gdy walczy z amonem i staje sie kakują wzieli z tego jak w mandze walczył z nieudanymi eksperymentami doktora i przybrał forme kakuji,w mandze Kuzem był zmuszony zabić własną żonę a dziecko oddał w opieke Noro,w anime eto rozmawiała z juzou i shinoharą o tym czy można z człowieka zrobić ghoula a w mandze rozmawiała z amonem gadali o przedsiebiorstwie współpracującym z CCG (w mandze było BSG) i co jak dla mnie najważniejsze co wpływa na to czy będzie kolejny sezon to końcowa scena gdy kaneki przynosi Hide do Arimy a potem nie wiadomo co sie wydażylo nie wiadomo czy żyje czy nie widzimy tylko jak touka otworzyła nową kawiarnie. W mandze kaneki zjadł hide (prawdopodobnie bo teraz czytam mange tokyo ghoul re i coś tam było że żyje mimo iż wcześniej byla scena gdy hide prosił padającego z sił kanekiego by go zjadł wiec jestem już skolowana a i wiecie że w mandze Kaneki jest nazywany jednookim królem, Touka poślubiła Kanekiego i będą mieli dziecko? ( ͡° ͜ʖ ͡°) polecam przeczytać, ale te na necie bo w polskiej wersji jeszcze tego niema )wracając kaneki po akcji z hide zaczął walczyć z arimą gdzie jest pokazane jak go pokonuje i wukłówa mu oczy przez co traci pamięć co widzimy na końcu mangi TOKYO GHOUL gdzie akira stoi nad grobem ojca a potem pokazuje się kaneki w stroju inspektora z odrastającymi czarnymi włosami i przedstawia sie jako haise sasaki. Reszte dowiecie sie gdy przeczytacie TOKYO GHOUL;re bo anime nie bedzie możecie być pewni ale dam spoiler:Toyko ghoul re opowiada o tym co sie stało 3 lata po walce kanekiego z arimą, Kaneki bedzie liderem grupy o nazwie QUINX składającej się z czwórki inspektorów ze wszczepionymi kagune przez co są nazywani sztucznymi ghoulami,Hinami wstąpi do Aogiri,odziwo Kaneki bedzie mógł jesć na początku ludzkie jedzenie a Nishiki zyska pseudonim Serpent a Eto i Yashimura nie będą jedynymi jednookimi sowami. A I DOPISZ EBO MNIE KORCI Wiecie że w mandze bedzie pokazana scena w której Touka i Kaneki uprawiają ( ͡° ͜ʖ ͡°)

0 0
@BlackWidow

Naucz się uzywac spoilerów

0 0
@BlackWidow

A nie sorki sezon 3 bedzie w 2018 https://myanimelist.net/news/52552117

0 0

10/10-Sezon lepszy od poprzedniego, czekam na 3. Ciekawa końcówka...

0 0

jeszcze 2 tygodnie temu myślałem że anime to gówno a teraz się popłakałem z powodu Hide :P poleci mi ktoś coś tak przynajmniej 9/10 bo trochę ciężko się połapać w tym co jest na tej stronie?

0 0
@Kuba Bąk

Death Note, Accel World, Sword Art Online, Naruto

0 0

Pamiątkowy komentarz ● ● ● ● ● oglądnąłem Tokyo Ghoul'a już drugi raz a i tak nic go nie zastąpi 1000/10

1 0

K O C H A M Obie serie najmocniej na świecie. Tymbardziej po tym jak Kaneki ewulouwał w tego zajebi**** Kanekiego który wszystkich rozwala . Po prostu kocham :D

0 0

Po pewnym czasie znów wrocilem do anim dlatego moje odczucie moze nie byc obiektywne, ale wydaje mi sie ze to najlepsze anime jakie widzialem. Glowny bohater duzo sie zmienia; duzo emocji od tych nieprzewidzianych przewrotow akcji; wszystko pod dobrą nutą. Super anime, polecam

Szczerze? Zawiodłam się i to bardzo. Drugi sezon nie ma NIC wspólnego wspólnego z mangą. A mangą jest po prostu świetna

2 0

Anime warte poświęcenia swojego czasu 10/10

1 0

Po prostu mega, polecam i czekam na 3 sezon :]

0 0

Noo poprostu czekać tylko teraz na 3 sezon.Serducho aż rwie się do oglądania

0 0

Czekać + zmiana głównego bohatera na wow

0 0

Mistrzostwo ♥ Czekamy na kolejny sezon !

0 0

Świetne teraz tylko czekać na sezon 3 D

1 1

Studio Pierrot po raz kolejny pokazało jak potrafi zepsuć anime na podstawie świetnej mangi ... Szkoda bo brak wielu ważnych historii i już pierwszy odcinek sie nie trzyma kupy. Chiałbym żeby 3ci sezon był wierny mandze tg:re ale to tylko marzenia głupiego , zwłaszcza ze 2 sezon powstał po zakonczeniu mangi tokyo ghoul i jest jaki jest ..... :(

boskie to! tylko że tak trochę Hide umarł (chyba) :'< tak by the way... poryczałam się przez głupią filiżankę... tsa... przyznaję że pierwsze odcinki słabawe ale potem... teraz tylko czekać na 3 sezon...

2 0

Wie ktoś kiedy 3 sezon ?

@KamSon

Podobno ma być w maju >-< Nie moge sie doczekaaac T///~///T

1 0

Cholernie nie podoba mi się zakończenie. Nie rozumiem wielu spraw. Zapewne w mandze jest to wszystko wyjaśnione. Pozostaje tylko czekać na 3 sezon <3

2 1

3 season, give me now!

1 sezon był lepszy

Fajne anime. Szkoda mi muzyki z jedynki fajnie, że użyli zmodyfikowanego op z pierwszej części, to było naprawdę mocne :D(no i wzruszające) Można się ze mną nie zgodzić, ale zostawiam 9/10 i fav

5 1

kocham .. kocham to anime O.O

Piękne anime <3 Mocno polecam

3 0

Wspaniałe! Czekam na 3 sezon ^-^

Pozostaje czekać na Tokyo Ghoul:Re, który kiedyś może i się pokaże. Recenzja jest przy pierwszym sezonie jakby kogoś interesowało. Warto wspomnieć o muzyce, o której nie wspomniałem wcześniej, jest świetna zarówno openingi szczególnie "Unravel" jak i soundtracki np "Glassy Sky". Warto wspomnieć o openingu z drugiego sezonu, który nie każdemu przypadł do gustu, ale mi się bardzo podobał i do teraz słucham z wielkim sentymentem do tej serii.

0 0
@Son Goku. Jr

Gdy słyszę Unravel lub Glassy Sky, to zaczynam płakać. Zalewa mnie tsunami wspomnień ;-;

Dużo nie wyjaśnionych spraw, i czy tylko ja nie rozumiem zakończenia? xD Anime fajne i ciekawe, ale o wiele bardziej podobała mi się pierwsza część *~*

0 0

Świetne anime, jedyne co mi się nie podobało w zarówno pierwszym, jak i tym sezonie to openingi, a poza tym reszta spoczko. Bardzo miła seria 9/10 i pozostaje tylko czekać na 3 sezon

2 0

Fantastyczne anime. Co prawda słabszy sezon niż pierwszy, ale oceniając jako całość lepsze niż 90proc wydawanych dzisiaj anime. Teraz nic tylko czekać na 3 sezon i obyśmy się doczekali..

0 0

Zajebiste!

8/10

0 0

Fajnie fajnie no to czekamy na 3 sezon

2 0

Cudowny sezon ♥ Podobał mi się najbardziej odcinek gdy Kaneki był torturowany, jak zaakceptował iż jest też ghoulem i jego nowy wygląd Aww ♥ I charakter też mi się spodobał a najlepsze było to, że nadal jest starym Kanekim i bardzo się cieszę, ponieważ HIDE ŻYJE ♥ Czekam na trzeci z niecierpliwością a okładką wspaniała <3

Czego nie uświadczyłam w animcu a jest w mandze: fizjologia ghouli (czemu Eto nie powinna była się urodzić, jak się jej udało, działanie kagune i tym podobne rzeczy), struktura CCG, rozwój postaci Hide'a, lekcja budowy szkieletu w wersji Shironeki (dla ciekawskich link http://mangafox.me/manga/tokyo_ghoul/v08/c075/16.html), o co chodzi z tymi bliźniaczkami, walka Arima vs Kaneki, skoro jest to historia alternatywna uwzględniająca współpracę z AT to brakuje mi relacji między członkami tej organizacji. Anime jest dobre ale nie powala. Dla tych co dręczą dziury w fabule polecam mangę.~~~~wcale nie spoiler bo można to ogarnąć obserwując Kanekiego ^^~~~~~HIDE ŻYJE

0 0

Ten sezon też był mega ale muszę przyznać że pierwszy był trochę lepszy ;) Czekam na kolejny sezon i tą ove z niecierpliwością :)

0 0

Sądząc po sławie anime 3 sezon powinien wyjść . Parę wątków jest nie wyjaśnionych . Tylko jestem ciekaw , jak oni będą chcieli zrobić kolejną serię 12 odcinkową .

0 0

Obstawiam, półtora. Powiem szczerze, że póki co manga Tokyo Ghoul Re mnie nie zachwyca jakoś, ale zobaczymy. Anime ogólnie moim zdaniem było lepsze od 1 serii, ale i tak polecam mangę ... trochę się zaskoczycie :)

0 0

3 sezon ? Sorki, ale wątpię, że będzie bo niby z czego by go zrobili :) Przyjemna dosyć seria ;)

Z tego co słyszałem to 3 sezon już potwierdzony ^^

0 0

JA CHCEM 3 SEZONNNN

Seria bardzo przyjemna graficznie, klimat boski. Liczę cichutko na kontynuacje.

Jestem po ostatnim odcinku. Był najlepszy, ze wszystkich. I fajnie jak dodali piosenkę z 1 sezonu <3 Nie mogę się doczekać 3 sezonu.- bo chyba ma być..

0 0

No sezon 2 przerósł wszystkie oczekiwania, 7/10 - za cenzurę i opening.

0 0

Opening chujowy i durna fabuła.

0 0
@Kociemba

Opening też mi się nie podoba, ale za to ending wymiata :)

Anime super. Mogło by być więcej akcji w trakcię walk.No ale się pytam co to za durny opening jest!!!??? Wolałam ten w pierwszej części.

0 0

Anime moim zdaniem lepsze niż pierwszy sezon. Osobiście mangi nie czytam, bo kreska mi się nie podoba, więc wierze wam na słowo z tym rushem xD Jedno zastrzeżenie, a nie. Dwa 1. Strasznie mało akcji w walkach -,- 2. Co to za opening kurde?!

Anime zajebiste! ;D Różnie się od pierwszego sezonu, ale nadrabia tym, że pokazuje "tych złych" z innego punktu widzenia. Chociaż trochę mało jest tu głównego bohatera... Jakby pokazali co się dzieje po drugiej stronie linij frontu, a Kaneki zaczyna robić za takie trzymające w napięciu tło... :/ (dopiero 5 odcinek i zobaczymy jak się to dalej potoczy)

Nie mogę ścierpieć tego pośpiechu w tym sezonie... tyle rzeczy pominiętych ale nadal w miarę się ogląda. Przy takim rush'u to pewnie anime zakończy się tym sezonem. I zastanawiam się jeszcze o co chodzi ludziom z animacją walki i chyba nie tylko, nie jest z nią chyba coś nie tak?

Ogólnie sezon słabszy niż 1 moim zdaniem, jednak mam szczerą nadzieję, że jeszcze się wybroni :D

Wystąpił błąd spróbuj ponownie później.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać komentarze.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać anime.

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodać anime do ulubionych.

Komentarz może być edytowany tylko jeden raz.

Czy na pewno chcesz usunąć komentarz?

Witaj na naszej stronie

Bez reklam ta strona nie może istnieć. Adblock utrudnia wyświetlanie się playerów. Proszę wyłącz adblocka, u-blocka i jego podobne, a my będziemy się jeszcze bardziej przykładać do naszej pracy by odcinki były szybciej i więcej.  To chyba uczciwy układ?

Wyjdź